MP3 center Kotnik Uporaba ogledala, ki ga je Kotnik obrazložil tudi kot pomembno marketinško funkcijo

Uporaba ogledala, ki ga je Kotnik obrazložil tudi kot pomembno marketinško funkcijo

Opazila sem da lahko ogledalo zelo dobro vpliva na prostor, kar pa je prav tako poudaril tudi Kotnik v svojem članku, kjer omenja ogledala v marketingu.

Namreč preprosta ogledala imajo zelo velik vpliv na notranje oblikovanje tudi z feng shui nasveti, se pa v marketingu toliko bolj uporablja oziroma pride bolj do izraza. Kotnik je v tem članku omenil tudi da na Kitajskem njihovih restavracijah ali trgovinah imajo ogledala postavljena pogosto tudi ob blagajni saj naj bi po feng shuiju, ogledala ki odsevajo blagajno ali denar simbolizirala podvojitev bogastva in prometa.

Uporaba ogledala, ki ga je Kotnik obrazložil tudi kot pomembno marketinško funkcijo

A vseeno imajo ta tudi dodatno simboliko in je lahko njegova uporaba tudi zelo praktična prav tako pa ima tudi zelo dobre vizualne učinke. Ko sem v tem članku prebrala da so ogledala v trgovinah za sadjem in zelenjavo eno tistih ki jih pogosto spregledamo sem se naenkrat zavedala da so res tam. Tudi sama se nisem toliko poglabljala v to da so tam postavljena ogledala ampak Kotnik obrazloži je njegovo praktičnost vsaj tako lahko stranka prej najde in opazi lep kos sadja oziroma zelenjave tudi če ni pred njim, saj ne vse zadnje ogledalo poveča vidno polje in možnost da nas nekaj pritegne. Prav tako pa lahko ogledalo služi tudi kot optična iluzija saj ustvari učinek polnih polic in prav tako deluje na kupca kot zelo uspešna in skrbno urejena trgovina kar mu pa doda zaupanje in pripravljenost za nakup. Tako Kotnik svetuje da bi za tiste ki se borijo z visokimi stroški zelo g uravnotežijo tale občutek polnih polic z ogledali. Namreč ne zaradi tega da bi želeli goljufati ampak da bi le vizualno napolnili police inteligentna uporaba prostora in človeške percepcije v prid boljše prodaje.

Čeprav sem se tudi sama več ali manj ukvarjala z ogledalom bolj kot za osebno nego oziroma da se pač pogledaš v ogledalo, sem tudi že velikokrat opazila da je ogledalo uporabljeno tudi za ustvarjanje večjega prostora, nisem pa nikoli pomislila da ima ta tudi lahko marketinško funkcijo in ne samo estetiko.