Tudi pri nas se je močno uveljavil telefonski marketing, ki ga s pridom uporablja kar nekaj podjetij, pri tem pa na izjemno učinkovit način predstavljajo svoje storitve in izdelke. A vse skupaj vendarle ni tako zelo preprosto, kot se zdi na prvi pogled. Ne nazadnje je treba imeti tudi za marketing po telefonu kar nekaj znanja, enako štejejo tudi izkušnje.
Za telefonski marketing je prav tako jasno, da obstajajo vnaprej določena pravila oziroma določeni bonton, ki se ga morajo zaposleni oziroma agentje nujno držati. Veliko štejeta seveda vljudnost in prijaznost. Že na samem začetku pa je seveda pri sogovorniku na drugi strani telefonske linije dobro preveriti oziroma vprašati, ali ima sploh čas za pogovor.
Česa nikoli ne smete izustiti pri telefonskem marketingu
Torej telefonski marketing tako kot številne druge dejavnosti zahteva kar nekaj strokovnega znanja pa tudi čim več izkušenj. Pod to so seveda vključena tudi določena pravila, ki se jih morajo telefonski agentje nujno držati. Prav tako je jasno, da se določenih vprašanj oziroma fraz prav nikoli ne postavlja. Agent si na primer nikakor ne sme dovoliti, da bi na primer na začetku pogovora z morebitno potencialno stranko oziroma potencialnim kupcem vprašal, kakšno je vreme ali kaj podobnega, česar smo na primer vajeni iz vsakodnevnih pogovorov, ko se pravzaprav nimamo o ničemer pogovarjati.
Na samem začetku pogovora pa telefonski marketing oziroma njegova pravila narekujejo še eno izjemno, če ne kar ključno zadevo. Spregovoriti je treba tudi sogovornikovo ime. Če je to na primer narobe naglašeno, je to lahko precejšen lapsus, ki pa si ga nikakor ne bi smeli privoščiti. Vemo, da so ljudje oziroma stranke na sploh zelo občutljiva bitja. Zato telefonski marketing agentu narekuje, da se mora že pred prvim klicem nujno naučiti pravilne izgovorjave imena.
Nasmeha se preko telefona ne vidi, se pa občuti
In čeprav telefonski marketing, kot že samo ime pove, ne poteka v živo, si mora agent privoščiti tudi nasmeh. Ta se sicer ne vidi, se pa vsekakor občuti.